❤️

Ny årstid. Dags att uppdatera lite! 

(null)

Livet hörrni! 
Bilden tog jag nu precis när jag var på min älskade runda! Tänk att 3-4 mil i benen per vecka är som balsam för min kropp och psyke. Love it! 
Men ja livet. Ny årstid och jag hade ett nytt datum för operation i Umeå…..
Idag! Jag skulle ha varit nyopererad nu! 
Åkte ambuss upp i måndags. 5 timmar tar det. Gick till hotellet på stan MÅDDE SOM EN PRINSESSA. Köpte god mat, tränade, duschade, kollade på tv(!), åt snacks, videosamtalade med familjen. Ja ni fattar 🙏🏻 
Sov som en kratta dock. Åt underbar frukost, tog en liten nap innan det var dags att gå mot sjukhuset och inskrivningen. DÅ ringde läkaren 😩 "jag har dåliga nyheter, vi har intagsstopp på sjukhuset.." 

VA I HELVETE!???????
Är det tidernas sämsta skämt? Jag var sååååå nära denna gång. 
Upp som en sol ner som en pannkaka kan man säga! 
Hamnade nere i den mörka gropen. 
Såhär står det i journalen "…tyvärr är det intagsstopp på all elektiv kirurgi så vi måste stryka henne nu för tredje gången…" 
SUCK! 
Har försökt ladda om batterierna idag. Jobbet kallar lixom. 
Livet. 
(null)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: