101027

Löning idag - Fina grejer!

Inatt sov Amanda hos oss, Thomas klev upp med henne kvart i 7. 
6.58 klev Thomas in i sovrummet (då jag & kevin sov som bäst) och berättade att jobbet hade försökt nå mig. Jag fattade ingenting! haha. Hur f*n visste han det??
Jo, bossen Katarina hade ringt sin väninna (min mor) när inte jag svarat på min avstängda mobil. Som sedan hade smsat Thomas. Nice system! :)
Så jag åkte på jobb mellan 10-14. Helt perfekt då Kevin har dagis mellan 9-15. Torsdag & fredag kommer se likadana ut. Sedan jobbar jag lördag också! :)

Åh vad jag saknade lillprinsen idag. Han blev lite arg & ledsen då jag lämnade honom imorse, vi vinkade genom fönstret och han la sin hand mot glaset. Svårt att hålla tårarna borta då alltså. Men det gick bra. Han har det så bra där, måste tänka på det. Sedan hämtade vi honom strax efter kl 15. Myyyysigt!
Nu ska vi käka något och sedan göra kväll ganska tidigt.

Imorgon ska karln förhoppningsvis köpa en bil. Hoppas hoppas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: