❤️

Nu slog jag precis ner arslet. Så jäkla skönt att sitta! 
Det har varit full rulle på jobbet hela dagen. Sedan handla supersnabbt, hämta barnen, komma hem, göra rent hela Emil, starta en tvätt, fixa middag..
Nu brinner ljusen i köket och köttfärsfrestelsen står i ugnen. 
Jag kan andas ut. 

Det är ju Höstlov nu. Våra stackars barn är bara lediga på fredag.. 
Hela veckan ordnar Fåker IK roliga aktiviteter för barnen i byn. 
Så ikväll tar jag med mig Kevin på innebandy i gympasalen. Imorgon ska dom ha pysselkväll, filmkväll på torsdag och Spökvandring på fredag! 
😊

Här ska ni få se hur vi har det ute! 
Helt okej om snickarna skulle komma till veckan som det var sagt en gång! 
Men nu har dom skjutit på det. Så om TRE veckor kommer dom, hoppas vi! 
😁😩





Högt! Farligt. Bökigt. Lortigt... 
Suck!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: