Tisdag och sista februari! 😃

Även fettisdagen! Thomas ska köpa med sig semlor hem, VANILJsemlor. Vill inte ha mandelmassa, usch, det växer i munnen när jag tänker på det. 

Just nu ligger jag i sängen efter en härlig dusch. Morgonbestyren och dagislämningen gjorde mig alldeles svettig! 
Besök hos barnmorskan kl 10. Provtagning och "förlossningsbrev" idag! 😍
Får se om jag orkar åka vidare mot stan efter det eller om det blir raka vägen hem till soffan.. 
Nu leder soffan kan jag säga! 

Tänkte slänga in en bild på källaren men hade inte ens tagit någon bild på eländet. Det är så att vi har två projekt i huset som ska vara klar innan bebisen kommer. 
1. Gjuta de två golven i källaren som inte är gjort sedan avloppet rasade. 
Isoleringen är äntligen klar. Armering kvar och sedan får vi hjälp med gjutningen. Förhoppningsvis nästa vecka. 
2. Måla stommarna i köket. Alla luckor ska ner, stommarna ska slipas och målas. När det är klart kan vi sätta upp de sista taklisterna! 👏🏻 Typ 4 år senare än tänkt från början ☺

Det skulle kännas så bra om vi lyckas med detta! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: