❤️

Dom skrev ut mig direkt där efter ronden i torsdags. Det kändes lite ostabilt men ändå skönt, jag ville lämna det där rummet med gubben. Han lät ju hela tiden och jag behöver tystnad. 🙄 Och en till sak! Vem spolar inte efter sig på toaletten?? Han verkade helt klar i knoppen så det är ingen ursäkt...

Hemma är det högljutt för det mesta, men här kan jag styra och ställa över mitt sällskap iaf! 
Jag är feberfri. Men förkylningen är tre resor värre plus att jag har fått två hemska munsår och blåsor på tungan! 😩 Vill inte äta. Kalla saker går an, men det är inte roligt. 
Nu sitter jag ute i skuggan och njuter av lugnet en stund. Colin sover och de andra väntar på att Thomas ska montera ihop studsmattan. Äntligen. 

(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: