❤️

Dagarna rullar på i en jäkla fart. Våren har fått fäste hoppas jag och snart är det april!
Då är tanken att jag ska börja jobba 50%. Det känns bra även fast jag egentligen skulle behövt mer tid till rehabilitering!! Men vad gör man? Försäkringskassan är ett jävla rövhål tyvärr och jag ska vara glad om jag ens blir beviljad 50% sjukskrivning april & maj, för att sedan (förhoppningsvis) fixa att jobba 80% från 1a juni... Det är tjockt i skallen, mycket som maler runt. 
Att sån här skit ska behöva ta en massa onödig energi? Jag orkar inte.

Jag åt lunch när jag påbörjade detta inlägg. Sedan har jag gjort flera försök att skriva klart under dagen. Nu är klockan 22.30... Det tar stopp när jag tänker. Hjärnan är trött och jag har väldigt dåligt fokus. 
Lunchen var god iaf! "Omelettröra" med spenat, champinjoner och rödlök! 
(null)

Nu ska jag försöka sova...... 
Klämmer in en söt bild på Colin också! ❤️
(null)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: